Loe seda, kui sa ikka veel paberarvete või -tšekkidega mässad

Kas sa oled tüdinenud muretsemast tšekkide ja arvete pärast – on need ikka piisavalt loetavad või on hoopis liiga tuhmunud ja kortsus ning äkki on mõni juba jõudnud ära kaduda?  Või on arved jäänud toppama sinu postkasti ning ei olegi raamatupidamisse jõudnud.

Kuu lõpetamine ja käibemaksudeklaratsiooni esitamise päev ei pea olema juhile ja raamatupidajale stressiallikas, kui peab aega raiskama kadunud dokumentide tagaajamisele –  digiajastul saab neid hallata kiirelt, mugavalt ja ajasäästlikult. Selleks on loodud tarkvarad, mille abil on raamatupidamispaberid alati kindlas kohas ja kergesti leitavad ning ära jääb tüütu paberitega edasi-tagasi jooksmine.

Paberivaba raamatupidamine säästab aega, sest dokumendid liiguvad kohe raamatupidamisse

  • Tšekid saab pildistada mobiiliäpiga ja saata kohe tarkvarasse, kus need digiteeritakse, arhiveeritakse ja automaatselt raamatupidamisse liiguvad.
  • Arveid saab mugavalt arvutist üles laadida ja saata vastavale meiliaadressile, kust need automaatselt raamatupidamisse liiguvad.
  • Veelgi enam – partnerid võivad need otse saata vastavale meiliaadressile, kust need automaatselt raamatupidamisse liiguvad.
  • Ka online teenuste arveid ei pea sa valdavalt käima netiavarustest otsimas, seal saad enamasti määrata vastava meilikonto, kust need jälle maagiliselt raamatupidamisse liiguvad. 
  • Tarkvarad integreerivad kõigi tuntumate raamatupidamistarkvaradega. Tuleb vaid valida ettevõtte vajadustele sobiv pakett ning kas digiteerib robot või inimene.

Väheoluline ei ole ka see, et dokumendid on registreeritud ning sul on lihtne leida varasemaid arveid, kui selleks vajadus tekib.

Paberivaba raamatupidamine Finsas

Turul pakutakse mitmeid tarkvarasid ja igaühel on võimalik leida enda ettevõtete vajadustele vastav abimees. Meie Finsas kasutame peamiselt CostPocketit ja Envoce’i.

Envoice’i puhul meeldib meile kinnitusring – ettevõte saab ise valida, kas eelistab arveid kinnitada Envoice’i keskkonnas – kus arved suunatakse just selle valdkonna eest vastutavale töötajale eelkinnituseks ja/või juhile otse. Üldjuhul ei pea sellisel juhul pangas sama protsessi dubleerima.

CostPocketis meeldib meile kulu- ja lähetusaruannete loomine – mõne näpuvajutusega on aruanne loodud ja raamatupidajal dokument ja info olemas – kas makstud enda või firma arvelt, kas vaja hüvitada, millise kululiigiga tegu, millise kliendi või tegevusega seotud jne.

Leia endale sobiv tarkvara

Nagu öeldud, kasutame meie peamiselt CostPocketit ja Envoice’i. Mõlemat on võimalus tasuta proovida – võid läbi teha kogu protsessi andmete sisestamisest kuni raamatupidamisprogrammi saatmiseni välja  –  nii saad ise proovida, kumb on sulle mugavam, ja samas veenduda, et tõesti säästad palju aega, mille võid tulevikus panustada ettevõtte tulevikku.  

Need automaatsed lahendused aitavad ka raamatupidajal kõvasti aega kokku hoida ja pakkuda sinu ettevõttele rohkem lisaväärtust keskendudes sisulisemale tööle kui tšekkide ja arvete sisestamine.

Boonusena hoiab paberivaba raamatupidamine ära suured paberihunnikud, vähenevad kulud paberile, printimisele ja arhiivikaupadele ning säästame ka loodust! 😊

Võta meiega ühendust, kui soovid paberivaba raamatupidamist.