Selge motivatsiooni, vastutuse ja otsusmehhanismide olemasolu toob juhtimisse uue kvaliteedi. Sellega vabastame palju aega dubleerivatelt tegevustelt ning samas saavutame tegevuse üle kontrolli.
Juhtide ajaressursist võtab tihti suure osa ad hoc otsuste tegemine; andmete otsimine, vigade parandamine ja probleemide lahendamine. Korrastatud tööprotsesside sisseviimine on ajamahukas, kuid toob pikas plaanis kaasa olulise ajavõidu nii juhtidele kui ka kogu organisatsioonile. Samuti parandab see juhtimise kvaliteeti, sest otsuseid on võimalik teha toetudes adekvaatsele informatsioonile ning vastava kompetentsiga töötajatele.
Otsusprotsessid, koosolekute struktuur ja pädevus
Dokumendihaldus
Arvete koostamine ja kajastamine
Kliendivõlgnevuste jälgimine
Põhivaraarvestus, kajastamine ja inventeerimine
Kulude autoriseerimine
Kuludokumentide liikumine
Varude juhtimine, inventuurid
Likviidsuse juhtimine
Eelarve täitmise jälgimine
Partnerite valik
Värbamine